Dan före dopparedan.

Då var det redan den 23:e december. Inte mycket av året kvar och jag fyller år om precis en månad.
Idag har jag och Mickis städat hemma och mamma och pappa åkte iväg till Haninge direkt efter frukosten. Så vi var ensamma hela förmiddagen, sedan kom Jonas, Johanna och Johanna förbi och plocka upp mig och Mickis så åkte vi till nynäs allesammans. Vi kika runt och jag lämna in ett cv på konditioriet, de sökte extra personal. Johanna och Jonas köpte lite julklappar sådär i sista minuten. Sen när vi kom hem så har vi setat och pratat och sånt. Nu fixar pappa och Mickis mat, och vi dunkar musik till det ;) blir lamm ikväll, mums! Så hungrig att magen skriker av uppror! Men imorgon blir det ingen data, Julafton är lite heligt så jag skriver nu, avslutet på adventsdikten och en julhälsning från mig!


När alla ljusen brinner
då blir det jättekul
med klapparna och tomtarna
som önskar oss GOD JUL!

God Jul allesammans, hoppas ni får en fin jul! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0