Christmas day.

Hej alla glada och God Jul ännu en gång! Jag har fixat lite grejer denna morgon på datan, så jag har inte gjort så mycket speciellt just idag. Men ska ta och äta lite lunch allderes strax och sen i eftermiddag kommer syskonen hem igen och det blir en god middag med hela familjen plus Davids tjej Alex och Broman som är Nattas pojkvän. Ska bli mycket trevligt!
Igår då, julafton. En riktigt bra Julafton, bätte en förväntat! Vi brukar i vanliga fall fira med mormor och morfar, men dom är i sälen iår, så det vart vi familjen sjävla, och Natta fira hos Broman igår (därför "firar" vi lite ikväll också här hemma). Men morgonen börja med julfrukost med hela familjen, då var även Natta med. Då är det tomtegröt, röd ost och skivad leverpastej som gäller! När frukosten var avdukad och Natta skulle strax åka hem till Broman så tänkte vi att Natta kunde få sina julklappar innan hon åkte, men Mickis var så otålig så hon tyckte att alla skulle öppna samtidigt, och så vart det! Och jag vart jätte nöjd med mina, måste ringa och tacka mormor och morfar, borde väl ha gjort det igår. Men de är nog ingen fara. Sedan så fixade alla i ordning lite hemma, duka upp bordet, sen såg till att man själv var klar. Sen till Kalle Anka duka vi upp lite fika och direkt efter Kalle så gjorde vi i ordning maten och satt oss till bords lagom till middags tid. Och fy vad julmat är gott, vart allders för mätt! Så jag följde med mamma och pappa ut med hunden för lite frisk luft! Sen när vi kom hem så lekte vi lite, vi körde en liten sväng med charader och efter det spela vi plump! Sen vart David lite rastlös och längtas full så han åkte hem till Alex som var inne i stan hos sin mor. Så då slog vi på TV:n och titta på "Tomten är far till alla barnen" Sjukt rolig film, tröttnar nog aldrig, haha! Sen efter filmen var klockan läggdags.
Så så har min Julafton sett ut. Lägger upp lite bilder, sen ska jag ta och göra annat än att sitta här ;)!



Pärlan kom upp och mös med mig och Mickis på morgonen! :)



Fikat till Kalle Anka ;)



Min outfit för kvällen



Syskonen (förutom Natta dåra)



Lillasyster <3



Dom växer så fort småsyskon!



Halebop, AHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0