Seeeegt.

Tja, hade skolfoto imorse. Gick väl bra tycker jag just nu, tills jag ser kortet, burkar vara så, haha. Är och har varit sjukt seg idag. Har haft lite smått huvudverk hela tiden. Skumt.
Imorgon är man ledig, yey! Jag Therese och Maja tänkte åka in till Haninge och hitta något till Cicci som fyller 18 på torsdag och på fredag är det fest ;)! Men vafan ska man hitta till henne då?! Hatar att köpa presenter, man vet aldrig vad man ska köpa, så fantasilös! Vi får väl ta och slå våra kloka huvuden ihop så ska det väl gå bra! Nej, orkar inte sitta vid datan längre, ska sätta på mig myskläder, tvätta bort sminket och mysa ner i soffan i väntan på maten. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0