Randigt.

Tjena, ganska seg dag idag. Har ändå försökt att hitta på lite för att få dagen att gå, finns inte så mycket kul att göra när det är tråkigt väder. Men jag och Mickis gick i alla fall ut och sprang, sen handla vi lite åt mamma. Så lagom till att man duschat och klätt på sig fick vi lite gäster. Vi ska passa en hund nästa vecka, så de var här idag och lämna lite saker och bara hälsa på, så det var riktigt mysigt. Älskar den familjen!
Så idag vart jag röd/vit randig med svarta jenas. Mest för att det var skönast att ha på sig ;). Nu ska jag kika lite på Allsång, sen ska jag ta och leta upp en film och sätta på mig mjukisar och bara mysa! 


 


Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0