Ny dag och nya tag.

Tjena. Sitter och smälter maten och funderar lite över vilken film jag ska ta och sätta på. Sen är jag grymt sugen på något att knapra till filmen, kan fråga mamma och pappa om jag kan få lite chips av dom. Fast inte nu, är allderes för mätt.
Dagen idag har varit grymt bra, hängde med Johanna Larsson i haninge centrum. Herregud vad jag har saknat den kvinnan! Men så vi shoppade lite i haninge idag, eller Johanna shoppade massor och jag köpte mig två tröjor. En grå tanktop med svart text på, sen en vit/röd randig långärmad tröja. Inge speciella kläder, men bra och ha liksom ;). Så tänkte ta och avsluta denna hektiska dag med lite slapp, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0