New week.

Tjena. Helgen var hur trevlig som helst! Åt gott, drack gott och var med trevligt folk, bättre lördag än så är svårt att tänka sig. Iförsej, någon lördag är det alltid kul att tillbringa på dansgolvet ;). Tyvärr åkte min kusin hem direkt på morgonen, så mer än så vart det inte. Men det var kul så länge det varade. I söndags tog jag det lugt fram tills lunchtiden kanske, sen träffade jag Lucas ett litet tag, följde med ut till Yxlö, där hans mamma och hennes goda vän Petra skulle ha en liten kräftskiva bara dom och deras barn. Så fick jag plats på ett hörn också, mycket trevligt. Sen hade jag tur och fick skjust hem av Broman som skulle hämta Thom ute hos honom.
Idag så har jag varit i simhallen med Natta och våra kusiner, Sebastian och Oskar. Det var jätte kul faktiskt, länge sen jag var med busgrabbarna! Sen nu på kvällen kom Emma S och plocka upp mig, tog en sväng med corvetten, ner till hamnen, käka lite glass och snacka skit ;)! Fast hon orkade inte vara speciellt länge, hon har nämligen gjort något med ryggen, så hon har skitont och lite feber på det. Så blir en lugn kväll ikväll. Imorgon ska jag jobba också! Hos Charina, börjar klockan 11 så det blir ändå sovmorgon :).
Förresten, måste bara säga hur jäkla shoppingsugen jag är! Vet massa kläder och prylar jag vill köpa, som jag tycker att jag faktiskt behöver! Aja, får väl försöka hålla mig lite till, kan inte slänga omkring pengar hur som helst, har ju gjort av med en del på bara Norrlands resan, så värt det, men måste tagga ner ett tag nu bara. Eller ska försöka iaf! Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0