Måndag.

Tjena, gårdagen på Östnora var riktigt mysig! Åt god mat, lekte med småttingarna och bara hade det allmänt trevligt. Efteråt följde jag med hem till Natta och Broman och stanna över natten. Idag börjar jag 13.45 och slutar 14.45, väldigt nödvändig skoldag, inte sant?! Men det är chill. Har chillat hela morgonen, och snart bär det av till skolan. Igår spelade jag och Broman wii, vi börja spela lite tennis och pingis, och lite annat, sen fastna vi för att basket spel. Haha, shit är forftarande taggad på att försöka slå mitt rekord! Det värsta med wii är att när man spelar tennis så slänger man sönder med armen för att man tror att det ska gå bättre, så nu har man lite träningsverk i högerarmen, haha. Är det bara jag som får så? Eller är jag grymt ovältränad i armarna. Jag tror faktiskt på det sista, tyvärr.
Over ant out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0