Ingen mer shopping på ett bra tag nu!

Tjena, idag efter skolan så gick jag och Therese upp till centrum, jag hade lite jag ville kika på men det vart mer än att kika. Börja med att man köpte en grej, sen två sen tre osv. Men jag känner mig ändå inte totalt ruinerad och jag har faktiskt köpt en del vettiga grejer, som tex nya skor! Ett par svarta boots från dinsko. Riktigt snygga, kommer passa perfekt i detta höst väder och resten av hösten, även på vintern skulle jag tro. Men i alla fall, nu ska jag fan ha shopp-uppehåll! Men gjorde mig en välbehövd shopping idag så är ju nöjd nu ett tag ;).
Imorgon är det fredag, då börjar man tio i elva och slutar en timme senare, sweet. Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av fredagen men det löser sig ;). På lördag däremot blir det troligvist Freja med ett gäng sköna tjejer! Men nu ikväll ska jag slå på en film med lillasyster och min sjuka stackars mamma! Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0