Hejdå Sthlm.

Tja, har inte skrivit sen i torsdags insåg jag nu. Angående min mobil så måste jag skaffa min nya papper, måste ringa till telia och be om nya papper, hittade inte mina gamla, har verkligen letat överallt. Dom finns inte. Men när jag var inne på telia i fredags så sa hon att om jag bara ringde och gav ett nr som finns på mobilen så skulle jag få nya papper hemskickade och sedan kunde jag lämna in mobilen. Så det känns skönt att de verkar som om jag kommer få den lagad när jag fått papprerna. Så jag ska ta och ringa efter maten nu, så kommer nog papprerna i veckan. Så får jag fixa det sen när jag kommer hem.
För imorgon åker vi, jag och Emma s. Åker upp till hennes familjs landställe i Norrland. Mitt i ingenstans typ, kommer bli så jäkla skönt! Vi ska åka tidigt imorgonbitti, så tänkte bara skriva ett sista inlägg. Aja, kommer nog inte bli så saknat just på bloggen, men vet att folk i min närhet kommer nog sakna mig lite ;) men som tur är blir man ju inte borta så länge, är tillbaka på fredag igen. Men nu ska jag äta middag med mina kära föräldrar, sen ska jag duscha och se till att jag fått med mig allt, sen åker jag till Emma ikväll och sover där. Ha en bra vecka, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0