Händelserik helg, på gott och ont.

Tjena, vilken helg jag har haft. Och händelserna tar inte slut heller, klockan tolv ska jag åka ut till Östnora där min mammas moster har landställe och vi ska träffas några i släkten. Ska bli trevligt!

Kan börja och berätta om i fredags. Då var det krogen med Therese och Emma, sen några kompisar till henne. Vi hade först tänkt att åka in till ett ställe som heter Ambassad eller något sånt, men vi kom in till stan så jäkla sent, var inne där vid halv ett. Då är de flesta ställerna redan fyllda, så då fick vi gå någon annanstans. Då vart det Bridge, igen. Men det vart så, närmast och ett ställe man känner till. Plus att jag Therese och Emma fick komma in gratis ;) sen dansa vi tre arslet av oss, super kul! Så i början av kvällen visste jag inte hur det skulle sluta men det slutade faktiskt bra, delvis. Efter Bridge åkte vi hem till en kille som hette Adam som Emma och hennes vänner kände. Jag var egentligen inte sugen på någon "efterfest", ville bara hem och sova. Men jag skulle ju sova hos Emma så jag vart lite tvungen att följa med henne. Jag satt mest och sov, Emma försökte hålla mig vaken med det gick sådär, haha. Therese åkte iaf hem till sig, hon skulle ha gäster dagen efter. Emma väckte mig vid 7 på morgonen och sa att det var dags för oss att dra. Så jag tänkte äääntligen, få komma hem till Emma och sova i en säng! Men bussarna gick så jäkla sällan så vi fick vänta i 45 minuter på bussen. Sen när vi äntligen var hemma hos Emma var klockan halv nio på morgonen, seeegt! Vi var vrååålhungriga, så vi satte på en film och drack oboy och käka rostmackor. Emma somna under filmens gång och jag somna någon gång i slutet. Sen så vakna jag till igen och då gick jag och Emma in och la oss i hennes säng, så jäkla skööönt!

Sen vakna jag till några gånger, men när jag väl vaknat ordentligt var klockan fyra på eftermiddagen. Så då var det nog dags för mig att ta mig hemåt för att käka och sen göra mig i ordning och ta mig till nynäs. Skulle ner till Freja med ett gäng tjejer. (Var aldrig bartömning, är tydligen nästa helg men vi drog dit ändå) Så var väl hos mig vid halvsex sen så gjorde jag allt jag behövde göra, sen var jag redo att åka till nynäs vid åtta tiden. Mötte upp tjejerna sen drog vi oss ner till Freja. Sen så mötte man massa folk och hade jätte trevligt! Alex W kom ner också, mys! Men när Freja stängde tänkte vi gå upp till Bedarö, jag Broman, Natta, Alex, Thom, Lucas och Ullmann, tog oss uppåt. Fick däremot lite problem på vägen,vilket var så grymt onödigt! Jag vart så jäkla förbannad så det sluta med att jag skrek åt alla att lägga av och gå hem, sen efter det så lugnade allt ner sig och vi kom loss och gick vidare. Men när vi väl kom till Bedarö kom jag och Alex inte in, om vi hade kommit tidigare som vakten sa, då hade vi fått komma in. Men men, så Alex ringde David som hämta oss och körde hem mig. Men Lucas hamnade i problem. Vilket var riktigt onödigt och tråkigt. Men tänker inte gå in på det.
Så händelserik har min helg varit, på gott och ont, som sagt.
Nu ska jag väl ta och slita mig från datan, ta en dusch och göra mig klar för Östnora. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0