Funs over.

Tja, igår hade jag en riktigt bra dag! Efter jobbet träffade jag först Johanna, sen så vart jag kvar till middag hos henne. Efter det gick jag hem och hämta lite grejor sen åkte jag till Emma L. Hon ville ha stöd så då ställer man såklart upp! Sedan tog hon och jag en lång kvälls promenad i vh, prata och David väldigt länge, sen kom vi in på lite annat också. Väldigt skönt att få dela tankarna sådär med någon som vet hur man känner, eftersom den personen känner precis likadant. Så nu känner jag mig tio gånger lättare, men är fortfarande väldigt ledsen över vad som faktiskt hänt och det känns fortfarande lite ofattbart. Men jag sov iaf kvar hos Emma, sen på morgonen var vi tvungna att gå upp tidigt, Emma skulle iväg på sitt omprov (som jag var där och stötta henne för) sedan så åkte jag till Ösmo för att sedan gå till jobbet. Efter jobbet idag vart det en sväng till Nynäs med Lucas, Johanna och Linnea. Riktigt mysigt, alla hade lite ärenden så vi for runt i hela Nynäs kändes det som, hehe. Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Ska faktiskt börja i skolan imorgon, så måste ju ladda upp för morgondagen ;) ska bli kul att träffa alla igen, det som däremot kommer bli mindre kul att vår klass sätts ihop med A-klassen, yey. Snacka kaos varje lektion. Aja, ska väl inte börja med att gnälla innan jag ens vet hur det är. Nej, dags att knyta sig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0