19 augusti

Tja. Igår så var jag inne i Haninge och lämna in min mobil, äntligen! Lucas gjorde mig sällskap, sen hämtade Uffe upp oss och vi åkte ut på yxlö och paddla lite. Sen när vi fräschat till oss så åkte vi ut till Utö och käka, rikgit trevligt. Men när vi skulle åka hem så vart det lite problem, sluta med att sjöräddningen boxerade oss hem till Yxlö igen, sen var min bror så snäll och körde hem mig trots att klockan vart så mycket. Idag jobbade på Charina´s idag, sen så kom Johanna förbi, så hängde jag med henne ett tag. Vi tog oss en promenad och snacka lite skit ;). Imorgon ska jag åka ut på sjön direkt efter jobbet. Kom på att jag måste packa. Ska väl ta och göra det nu. Men är så jäkla trött och seg, allt går tusen gånger långsammare. Aja, dags att ta sig i kragen. Juste, kommer nog inte skriva något förrän jag kommer hem på söndag. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0