Wednesday

Tjenaa! Sitter och chillar med livet i skolan, har precis köpt te som jag sitter och smuttar på, mums! Idag slutar man tidigt, skööönt! Vi var nere på gymmet igår med aerobicen, saaatan mina armar säger jag bara. Aja, behöver ju träna dem så det är ju bara bra ;) men det jobbigaste var att jag redan hade träningsverk från i måndags. När jag kommer hem ska jag ta mig ut och springa i detta yrväder, för ikväll ska jag nämligen hoppa vattengympan, ska spara lite på pengarna och så måste man ju se HV71 - Djurgården ikväll! Börjar 19.30, missa inte!

Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmade sken,
Blått för himel regn och hav,
Stockholms stolthet, vårat lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0