Slut på lovet, imorgon börjar verkligheten.

Tja! Helgen har varit toppen! Vi hade jätte trevligt hos Lotta och i söndags kom Lucas hem från USA, så han kom på besök med en liten present. Han hade köpt två par convorse åt mig och Mickis, för det är så mycket billigare i USA, så vi ska köpa dem ihop Mickis och jag, så vi ska betala till honom. Men ändå, jätte snällt att han tänkte på oss! Sedan så idag var jag ledig, vilket var skönt att få sig en extra dag och denna dag har varit bra. Dagen började med att mamma och jag gick på en lång promenad, sedan gick vi hem och åt frukost. Lucas kom även hit idag, han hade inställda lektioner. Under dagen gick vi upp och handla i centrum och sen nu på kvällen gick jag och Mickis ut och sprang. Kändes jätte bra, har inte sprungit på jätte länge, eller tränat alls för den delen. Imorgon börjar skolan igen, tillbaka till verkligheten.
Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0