Sleepover

Tjena! Djurgården vann igår på hemmaplan mot Linköping, skönt! 2-1 vann de med ;) de låg under med 1-0 fram till andra perioden, då Djurgården kvitterade till 1-1, sista period vart en mållös period och i förlängningen avgjorde Timmy Pettersson matchen! Synd att jag aldrig såg matchen, vilken rysare den måste varit! Ojoj, måste ju se matchen ikväll iaf!
Igår var jag och Therese inne i handen centrum och hitta lite fint som vi fick med oss hem, sedan åkte vi hem till varsitt hus och åt middag, efter middagen tog jag en dusch och sedan åkte jag hem till Therese. Och vi köpte lite gott tittade på film och myste :) sedan imorse så ringde de till Therese från Stadium, dags att upp och jobba. Så vi fick klä på oss ganska fort och dra iväg till tåget.
Så dagen idag har sett ganska lugn ut, vart en liten tripp till nynäs, var ute och promenerade med Natta och Mio. Och nu ikväll ska jag troligtvist träffa Mickis p :) blir mys, har inte träffat henne på ett tag.
Här kommer lite bilder från dagen ;) peace!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0