Ses på Hovet, 16.00!

 


Ikväll gäller det igen, på hemmaplan! Sista borta matchen i torsdags mot HV71 ledde fram till andra period men tyvärr behöll de inte flytet utan HV71 vände på det hela och tog tyvärr hem matchen, men nu är det full fart framåt och håll tätt bakåt som gäller ikväll!

Igår kväll var jag med mina söta små vänner, Johanna, Emma, Amanda och så var Martina med oss en stund tidigare på eftermiddagen! Jätte kul att träffa alla tsm igen, känns som om vi borde göra det oftare men vi är så himla dåliga på att höra av oss, fyfy! Men senare när jag taggade hemåt kom jag hem till ett fullt hus, för nu är nämligen min farbror från Italien här igen, sedan kom även Anders, Tesan och Linnéa upp hit till Stockholm från Göteborg! Alltid kul att ses, men dom är ju faktiskt här denna gång av en liten speciell anledning. Min morfar blir nämligen 70 år imorgon, så vi ska ha en liten överrasknings party för honom ikväll, hemma hos oss! Så jag kommer ha lite stressigt idag, först iväg på match på Hovet och sedan raka vägen hem (förhoppningsvis hinner vi vara med och överraska honom) hit för att fira min morfar med vänner och familj! Men skoj ska det bli, men jag kan inte sitta här mera, måste duscha och tagga till som fan! xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0