Prov och pluggdag.

Tjaaa. Hade ju nationellt prov i engelska idag, den skriftliga delen. Så nu har jag bara en kvar, har gjort mutligt och skriftligt nu har jag hör och skrivdelen kvar. Kom försent imorse tackvare tågen också, kändes inte så kul att behöva stressa sig upp till skolan och sedan springa upp för att hämta penna och sudd, ner igen och iväg till kth och försöka hitta rätt jäkla klassrum. Men det löste sig ganska bra, som tur var. Hade fortfarande tid över när jag var klar att skriva och då hade jag ändå tagit god tid på mig. Vi hade en lektion efter provet sedan lunch, och lektionen som skulle vara efter lunchen vart inget för min del och några till. Vi var redan klara med arbetet som vi höll på med på lektionen så vi fick sluta, inte illa att sluta kvart i 12! Så jag hängde med Natta till stan, hon skulle fixa naglarna på salongen hon sedan ska praktisera på ;) så det var mysigt med en liten stads tripp, köpte mig en latte när man ändå gick förbi tusen caféer, mums! Sedan åkte vi ner till båten i årsta, där mamma och Broman befann sig. Så jag hade med mig samhälls böckerna så jag satte mig och pluggade en stund där nere. Men jag frös så mycket tills slut att jag bara ville hem, men dom var inte klara ännu och skulle dessutom handla sedan. Som tur var skulle min morbror hem då, så då hakade jag på honom hem. Vi hittade pappa på vägen också, så vi plockade upp honom. Så jag har pluggat samhälle lite nu, ska nog plugga lite till senare. Först och främst ska jag välja ett klipp ur en komedi och beskriva filmen, sedan var som är roligt i just de klippet jag valt. Så det har jag att roa mig med efter maten, sen ikväll är det Grey's. Peace!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0