Movie night

Tja! Sitter fram för tv:n igen, haha. Fysatan vilket latolov jag har haft för mig. Fast jag har ändå sett till att vara ute varje dag plus att göra någon ting hemma, typ städa, eller sett till att vara ute och promenerat. Så jag har ju inte varit helt stilla sittandes trots allt.
Idag har jag först varit uppe hos mormor och morfar, mormor hjälpte mig sy in och upp ett par byxor. Sedan bjöd de på kaffe och trevligt sällskap, alltid mysigt. Är faktiskt grymt tacksam att jag faktiskt har sån bra kontakt med min mormor och morfar som jag har, och alltid haft. De har alltid varit nära till hands, de är bara ett samtal ifrån en eller en liten promenad. Till skillnad från min farmor och farfar, farmor var ganska nära när vi var små, men hon flyttade till Italien och har bott där sen dess. Hon brukade komma till Sverige varje år förut, men det är mer sällan nu när hon inte är så frisk i kroppen och vi kan inte åka till henne tyvärr. Jag och Mickis har varit och hälsat på henne i Italien en sommar, vi har längtat på det sen vi var små och hon flyttade dit, och nu efteråt längtar vi nästan ännu mera. Man saknar allt! Sedan min farfar, när han var vid liv, kom och gick som han ville. Han lovade massa saker som han aldrig höll och massa, sedan hans sista tid vid livet besökte jag honom på sjukhuset två gånger, och nu har jag inte ens en begravningsplats att gå till, för han ligger på Mallorca tror jag. Så jag är grymt tacksam att jag har min mormor och morfar! <3
Och fortsättningen av min dag såg väl som så ut när jag kom hem från mormor och morfar så åt jag middag. När middagen låg skönt i magen så gick jag och Natta ut med Pärlan och Mio på en promenad. Sen hamna jag i vardagsrummet med familjen och myste, nu tittar vi på "Batman begins" som går på kanal 5 ;)! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0