Marcus Krüger! <3

Satan vilken skön vinst igår! Matchens hjälte vart såklart Marcus Krüger som gjorde det avgörande målet i sudden med 6 sekunder kvar! OSLAGBART! Ikväll gäller det igen! Ge allt ikväll och ge ännu mer på lördag!





Sitter och gör inte ett piss just nu. Har håltimme så det är sådär halv kul, men som tur är så fick vi sista lektionen uppflyttat ca en timme, så vi kommer sluta tidigare idag. Igår kväll vart det en spring runda iaf, snöregnet avtog en stund, så jag slängde på mig kläderna och tog mig ut, men snöregnet ökade på lika fort igen så jag vart genomblöt. Det doppa från håret när jag kom hem, aja. Jag gjorde det iaf, och det kändes bra! 
Osäker på om jag ska vila idag eller springa, hmm. Tittade i alla fall på matchen hemma hos Ola igår med Lucas, det var nice och kul! Så vi kör på det ikväll igen! Ciao ciao!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0