Gårdagen och söndagsinlägg

Tjena! Kom en från Yxlö för en stund sen. Nu håller jag på att packa upp mina grejer och plocka fram kläder, dags för duschen snart. Ska nämligen iväg på bio ikväll med Lucas och hans mamma, kanske hans syskon också. Vi ska se "Clash of the Titans". Någon som har sett den? Jag gillar mycket olika typ av filmer, det som jag egentligen inte tål är när det är fööööör segt eller bara pang pang pang filmen ut, från början till slut, utan handling. Så jag kan se krigsfilmer, om de är bra. Så ska bli spännande att se vad jag tycker om denna.
Igår var jag ute på Yxlö, kom dit ut vid 3. Lucas och jag skulle titta på Hv71-Djurgården. Djurgården hade då deras andra match mot HV71, och förlorade på borta is, 4-3 i sudden. Men det var en spännande match, djurgården vände i andra period, så djurgården kämpade starkt igår, men tyvärr hade turen gått till HV71 denna match. Men imorgon är det match igen, då har djurgården på hemmaplan, oslagbart!
När matchen var slut kom ett gäng grabbar dit, de skulle grilla, kände mig lite ensam tjej sådär, men som tur var kom Ullis och Gabbe, så då vart det lite roligare och inte behöva vara själv med typ 5 grabbar. Sedan lite senare kom även Emma, Bella, Mickis och Lisa, så då vart läget ännu bättre! Så vi hade jätte mysigt med vattenpipa och lite dricka, chillpill! Men nu kan jag inte sitta här mera, duschen kallar. Ciao ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0