Fredags mys, eller hur vart det?

Tja, när jag vakna imorse trodde jag att jag inte hade något planerat alls för dagen/kvällen. Sedan började det komma lite sms som ändrade det, men allt vart så fram och tillbaka och jag själv tackade nej till ett erbjudande för jag kände just då att det skulle bli skönt med en hemma kväll. Men när jag väl satt där med familjen, och så skulle mormor och morfar komma, även min moster som var här uppe för hon skulle på kurs imorgon (hon bor nämligen i gbg) så kände jag att nej, vill fan ut och göra något! Jag kände mig sjukt rastlös på något sett. Sedan så frågade Mickis och Lisa om jag ville hänga med på någon hemmafest, då tänkte jag "varför inte". Så vi kom iväg vid kvart i nio, men när vi väl var där och hamna bland folket, (som inte bestod av så många) så kände jag att detta skulle bli en låååång kväll. Så vi hittade på en liten vitlögn och åkte hem halv 11, haha. Aja, satt iaf bara inte hemma och dega på soffan! Imorgon är det lördag, en ny dag med nya möjligheter. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0