Ansiktsmask och silver till Djurgår'n.

Tjena! Gårdagen var bra, men kunde varit ännu bättre om Djurgården hade vunnit matchen, istället vann HV71 och där med tog SM-guld. Men Djurgår'n kämpade på in i det sista! Och draget på hovet var obeskrivligt! Sedan så tackade Djurgården klacken och klacken tackade Djurgården, mäktigt!




När vi kom tillbaka från matchen så stod alla ute och väntade på att morfar skulle komma, vi skulle ju överraska honom. Jag trodde jag skulle missa det, men vi kom precis innan Broman, Natta, mormor och morfar kom inrullande. Så det var jätte kul! Han hade ögonbindel på sig och hörkopor med musik i, haha. Han såg så chockad och överraskad ut när han fick av sig allt och allesammans började sjunga för honom! Vilket var ju påängen! Så det var jätte kul och lyckad överrasknings party! Fast pricken över i:et var när min 2-åriga kusin sprang fram och skrek "graaatttiiis farfar! Idag blir du sååhäär gammal!" och höll upp tre fingrar! Haha, gullunge! Sedan var det såklart toppen att få träffa Göteborgarna igen ;) det händer inte så ofta så det är alltid kul!






Såhär snygg var jag innan jag åkte iväg på matchen, hade en chokladmask på mig. Satan vad den luktade gott, vart så sjukt sugen så jag gick och tog mig en bit, som tur var hade jag vi då choklad hemma ;) xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0