5:e april

Tjeeenaa, vilken slapp dag jag haft idag! Usch, vart tyvärr ingen promenad idag som vi tänkt, lite nog pga vädret. När jag vaknade imorse så snöade det :O! Fast vid lunch så regna det lite och de mesta har smält bort .. men iaf! Snö, i april! Aja, imorgon kommer jag i alla fall ta mig ut oavsett :) ska nämligen ta min sista gardacil spruta, läskigt värre, haha. Nejdå, jag är inte så chinkig :) men Mickis är däremot lite smått, men vi går ju tsm så det har ju gått bra innan ;). Sedan skulle Therese höra av sig imorgon efter hon varit och grattat sin kusin :) vi ska troligvist mysa hemma hos henne, i hennes nya hus :)!

Får se om det blir sängen nu eller om jag ska ta med datan och kika på film :) peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0