20:e april

Tjaaa! Vart att jag fick med mig Mickis ut till yxlö, vi båda sov där ute, vi hade sovmorgon så det passande oss ganska bra med tågen. Matchen var ju riktigt dålig igår! Både HV71 och Djurgården spelade dåligt igår, och trots trycket på globen så tog ändå HV71 hem vinsten även denna match. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att Djurgården vänder på detta nu! Ge oss en sjätte match Djurgården!
Idag så har jag ganska lång håltimme mellan matten och aerobicen, inge kul. Så har suttit av en timme nu, bara en timme kvar! Inte det roligaste att ha sån här lång tid emellan, och jag skulle bara hinna åka hem sedan ta nästa tåg in till handen igen, så det är ingen vits med det. Men vi har bara denna lektion idag och nästa vecka, sedan är det inge mer aerobic kvar denna termin, det blir sista helt och hållet. Kommer bli tråkigt ändå, det är grymt bra träning! Men samtidigt sååå skönt för att jag slipper vänta i skolan massa så jag kommer sluta sååå mycket tidigare :D! Får ju se det posetiva i det hela ;) nu ska jag tagga iväg och möta min tränarbuddy Emelie, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0