13:e april

Tjena! Sitter och tittar på ett av mina favorit program, Desperate Housewives. Dagen idag har varit bra, slutade matte lektionen klockan två som vanligt, sedan börjar aerobicen fyra som vanligt. Så jag och Natta chillade lite i skolan först, sedan gick hon till pressbyrån för att köpa cigg och jag solade i 20 minuter! Superskönt, men man blir typ beroende och vill sola igen, hehe. Men när jag solat klart så hade klockan tickat iväg så jag och Natta gick ned till Najaden och bytte om och körde aerobic, det var bara hon och jag där idag, haha. 3:orna är nog bakis idag, de hade student skiva igår och resten har jag ingen aning om :)! Men det var kul och skönt att vara själva. När jag kom hem, lite sent eftersom snabbtåget alltid är sent, så åt jag middag, sedan strök jag lite tvätt och gjorde lite nytta. Sedan hörde Martina av sig, så hon kom förbi en stund och vi snackade och mös! Nu snart börjar ännu ett kanon program, Cougar Town. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0