skogspromenad och smarrig middag

Tjena igen,
Har varit ute och gått i kanske 1-2 timmar. Följde med mamma, pappa, Antonio, Natta och Broman ut i skogen, de plocka svamp, så jag följde med för att få röra på mig lite, det var skönt faktiskt. Komma ut och röra sig lite. Annars hade jag blivit inne hela dagen och då blir jag så sur på mig själv, haha.
Nu håller pappa och Antonio på med maten, det blir någe gott kött och klyftpotatis och svampsås ;) mums! Can't wait! Man känner verkligen sig förtjänt ut av en sådan middag, speciellt efter helgen och veckan. De har blivit väldigt enkel mat, i helgen också för alla har varit på mässan och man själv gör bara något enkelt att äta till middag, ;) haha. Ja, så min sega söndag har sett rätt lagom oseg ut tycker jag :).
Juste, vi ska läsa bok i engelskan. Jag har sett till att fixa en twilight bok på engelska eller så ska jag läsa Stephenie Meyers nya bok. Är såååå taagggaaaad!!
Vill ha den nu på en gång och börja lööökläsa :D GAH! Okej, nomore crazy talk.
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0