saturday

Goddagens.
Mickis p och Lisa sov här inatt. Mickis, Mickis p och Lisa kom hit igår kväll, det var trevligt. Synd att man var så jäkla trött bara ;P hehe, men Mickis var så trött att hon somna på soffan (som vanligt), jag var nästan nära på det också :P jaja.
Idag vaknade vi sådär vid 9 tiden kanske, gick upp och åt frukost. Jag älskar att äta frukost på helger i lung och ro, man kan liksom ta den tid man behöver, och lite till. Hur skönt som helst. Aja, sen efter vår frukost satt vi på en film, "Dagboken" eller "The Notebook" som den heter på engelska. Jätte sorlig verkligen, om jag hade sätt den själv med inga andra där hade jag bölat skiten ur mig! Lisa grät typ tre gånger, haha, gullunge. Men jätte bra film faktiskt. Nu håller de andra på att duscha och ska göra sig i ordning, vi ska upp till centrum, måste handla lite. Jag är redan klar därför hamnade jag här, så ni vet. Ja, ikväll blir det väl typ som igår kväll, bara chill ensam hemma, helt själv ikväll dock. Men men. Aja, se "The Notebook", jätte bra, ni kommer att älska den. Ciao ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0