ny dag och nya äventyr

Hejsan, måste säga att rubriken inte stämmer de mista om mitt liv just nu. Går i skolan hem och pluggar och sover ch så går allt runt. Nästan iaf. Ibland pluggar jag inte då tittar jag på tv eller är ute och springer. Just nu har jag lunchrast, sen har jag två lektioner kvar, matte och svenska. Sen är dagen slut. Och när jag kommer hem ska jag nog sätta mig och plugga direkt för att slippa göra allt ikväll. Har mest små enkla uppgifter att göra så det ska gå undan. Imorgon är det fredag och så fort jag lämnat denna skolas dörrar är helgen igång, inte för att jag har någon speciellt spännande helg att se fram emot men ja, något ska jag ju alltid kunna hitta på.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0