my lips are like sugar

Hej, hur står det till där ute?
Med mig har det ju varit bättre, idag har jag bara pluggat gärnet. Sedan hjälpte jag min farbror med lite grejor. Så jag har väl haft ganska fullt upp sen jag kom hem. Just nu sitter jag framför tv:n ny duschad, asskönt.
Imorgon är det redan torsdag, jag tycker denna vecka har gått fort. Kanske för man börjar vänja sig med skolan och allt. Så det rullar på för fullt. På tisdag har jag mitt första prov, det är ett ganska lätt och litet prov. Men jag har inte riktigt börjat plugga ordentligt och det gör mig lite nervös. Kommer väl sitta dagarna innan och plugga sönder, sen när provet väl kommer hade jag säkert inte så mycket att oroa mig för. Får se hur det går. Imorgon ska jag i alla fall plugga till provet, nu har jag ju gjort alla småläxor som jag fått. Så nu känner jag mig manad för att plugga inför provet ;). Nej, ska inte pladdra massa bullshit nu, ciao ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0