kan det bli sämre?

Det värsta är att du verkar gillar att jag mår skit, jag tror faktiskt det.

Min dag idag har varit bra, :) hade tema-dag. Vilket inte kanske var det roligaste, men det var rätt intressant och skönt att slippa lite lektioner, hehe. Slutade typ en timme innan vi egentligen slutar på torsdagar, vilket var skönt. Och det allra bästa av dagen, är att det är torsdag och det betyder att helgen närmar sig :)! 
Just nu sitter jag och smälter maten, ska ut och springa snart. Ska bli skönt, springa av sig lite och släppa tankarna lösa. Det är lite lustigt det där. Jag hatade att springa förut, nu börjar jag nästan gilla det alltså. 

Alltså egentligen har jag bara lust att agera, men ändå inte. För det är inte jag som har gjort fel, det är ju inte jag som vände ryggen åt mina vänner bara för att det passade mig och det är inte jag som snackar bakom ryggen på andra, (ni är inte så deskreta med det) och istället för att skriva "dagens ord" om det hela som om allt är ett stort skämt kan man faktiskt göra någonting åt det, jag trodde vi skulle snacka, fast du verkar ju inte vilja?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har inte snackat ett dugg med skit men om ni nu inte har nått annat att ägna er åt än att ni bryr er om oss så kan ni få fortsätta underhålla er med det. Hon väljer väl själv vem hon vill va med och de har väl ändå ingenting med oss andra att göra, eller har jag fel?

2009-09-25 @ 12:01:08
Postat av: _______

vi har inte snackat ett dugg med skit men om ni nu inte har nått annat att ägna er åt än att ni bryr er om oss så kan ni få fortsätta underhålla er med det. Hon väljer väl själv vem hon vill va med och de har väl ändå ingenting med oss andra att göra, eller har jag fel?

2009-09-25 @ 12:02:35
Postat av: ginah

ursäkta mig men ni verkar ju fan inte ha fattat ett skit!

Det hanldar inte om vem hon umgås med, hon får umgås med vem fan hon vill, men om hon säger att vi fortfarande är vänner ska man väl inte ignorera än hela tiden :S? Som om vi har gjort något?!

Sen måste hon ju snacka skit eftersom ni tittar snett som fan, eller har jag fel?

2009-09-25 @ 12:07:19
Postat av: alexz

snackar skit? vad menar du med det isåfall?

jag har sagt till dom vad allt handlar om och dom

vet nog själva vad allt handlar om. snacka skit?

finns inte på världskartan. tyvärr där här du fel.

2009-09-25 @ 14:43:48
Postat av: ginah

om du snackar vad det handlar om, varför tittar dom snett på oss för det?

Du valde att börja umgås med dom för att få lite fler och andra vänner, började ignorera oss, vilket inte är det roligaste.

dom tittar på oss som om vi är bovarna i det hela :S kan du förklara det för mig?

2009-09-25 @ 18:53:37
Postat av: therese

det handlar inte om att du umgås med de, det handlar om sättet du började betée dig på. ignorera oss helt plötsligt efter allt vi gjort tillsammans. känns ju inte precis jättekul om jag får säga vad jag tycker.. tycker det är tråkigt att det ska behöva vara såhär!

2009-09-25 @ 20:11:33
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: alexz

snett? okej.. hm. inte lagt märke till det tyvärr. men har däremot sett att NI inte tittar lite snett. och jag har försökt prata med er. men du vände ju huvudet bort. allt kanske kom helt plötsligt men ni gjorde ju inget så jag skulle få vänner eller liknande. vänner är som en drog för mig, klarar mig inte bara med fem vänner. som ni kanske förstår själva. orkar inte ta livs historian här.

2009-09-25 @ 20:21:50
URL: http://runawaaay.blogg.se/
Postat av: therese

asså förlåt men det är väl inte vårat ansvar att ge dig vänner? det får väl du ta kontakt med själv? eller har jag fel?

2009-09-26 @ 00:07:15
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: ginah

alltså alexz, om du så gärna vill skaffa dig flera vänner säger vi inte emot, men kan du förklara varför du var tvungen att igorera oss för det?

det är liksom inte vårat ansvar precis som therese säger att skaffa vänner åt dig, om vi inte duger nog åt dig kan du faktiskt prata för dig själv.

men snälla, kom inte med att vi kollar snett eller något.

jag har blivit behandlad som luft hela fucking veckan, och jag säger inte att just du kollar snett, men dom du nu är vänner med, och synd att du inte ser det själv, men jag gör ju det!

sen exakt när har du försökt att prata med oss? Du har ju sett till att ha dina nya vänner omkring dig hela tiden och gått iväg från oss. Kom inte med att du har försökt, fan. Du har ju mått så jävla bra denna vecka, du kan ju inte ens ha märkt oss?! :S

2009-09-26 @ 00:14:21
Postat av: alexz

förlåt att jag mår bra, förlåt så jävla mycket.

jag ska börja må dåligt igen. förlåt, glad nu?

2009-09-26 @ 11:25:37
URL: http://runawaaay.blogg.se/
Postat av: alexz

och för det andra, hur fan ska jag kunna få vänner? ska jag sitta på tåget och bah tja jag heter alexzandra. nej tack

2009-09-26 @ 11:27:06
URL: http://runawaaay.blogg.se/
Postat av: ginah

men nej jag säger inte att du ska må dåligt, men när du ignorerar mig och har nya vänner och DÅ mår du bra. Alltså gjorde jag ingen skillnad för dig, hur tror du det känns för mig liksom?



men hur hade du tänkt att vi skulle ge dig vänner då :S?

jag brukar inte festa, jag umgås inte så jätte mycket med mina gamla vänner, umgås mest med mickis och hennes vänner, våra gemensamma.

Så du kan ju inte skylla på oss att vi inte har skaffat vänner åt dig.



sen kan du gärna förklara hur du kan säga att du måste ha flera vänner, sen ignorerar du oss som om att du inte behöver oss längre :S? då får du ju inte flera om du ska byta ut oss?

2009-09-26 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0