just another day

Hej vänner!
Idag har jag inte varit i skolan, men jag är inte sjuk, jag har inte skolkat och jag var inte ledig. Hur går då detta till? Jo jag hade tandläkar tid i dag vid 9.10, och då skulle jag inte hinna gå på första lektionen som började åtta för om jag skulle åka in till skolan skulle jag behöva åka kvart över åtta ifrån skolan för att hinna till tandläkar tiden. Sedan så tar det sin lilla tid hos tandläkarn och om jag skulle satsat på andra lektionen skulle jag vara med sista kvarten, sen är det lunch på shemat och efter lunchen har vi studiepass och det gjorde jag då hemma istället. Förstod ni eller jag kanske bara krångla till det?!
Aja, i vilket fall som helst åkte jag till tandläkarn med mamma, sedan handla vi lite innan vi åkte hem igen. När jag kom hem åt jag lite lunch/fika sen gick jag upp till mormor och tog hennes post och vattna lite blommor, men framförallt gick jag dit för att låna hennes data, för att kunna arbeta med det skoljobbet jag tog hem istället för att åka till skolan för. Så där satt jag i kanske en och en halvtimme, sen när jag kom hem igen var klockan kanske halv ett - ett. Då åt jag lite fil och flingor som lunch/mellis. Sen rullade dagen vidare med lite tvättande och donande. Efter middagen tog jag mig en springtur, vilket var skönt men dock jobbigt idag. Aerobics:en tog lite mer igår än vad den gjorde i måndags, eftersom igår kunde jag stegen bättre och på så vis kunde vi köra i högre tempo, men det var kul! Imorgon får jag en liten sovmorgon till 9.20, dum jävla tid för inget tåg passar bra annat än att komma en halvtimme för tidigt. Jaja, finns inget att göra åt, ska nog glädjas åt den lilla sovmorgon jag får. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0