just another day in this mist

Hallå allihopa!
Idag är det ändå en liten hädelserik dag, för att vara en tisdag. För det första fick jag sovmorgon ungefär en timme, vilket var skönt. Sedan så hade jag ingen aerobics idag, både bra och dåligt. Dåligt för jag tycker ändå det är kul och bra träning, bra för att min kusin Sebastian fyller år idag som jag gratulerade direkt efter middagen idag. Sedan hade Mickis namnsdag idag, så Grattis Sebastian på din 7-årsdag och Mickis på namnsdagen :)!
När jag hade varit och gratulerat Sebastian så gick jag och mötte upp Johanna, och det vart en sån där pratpromenad som tar timmar för oss, haha. Älskar det. Men måste göra det oftare så behöver det kanske inte bli flera timmar i streck ;). Så jag ska verkligen försöka att höra av mig mera till henne, hon betyder så mycket och det är alltid sådan lättnad att prata med henne.
Så jag har trots allt, haft en bra dag idag. Men (alltid ett men numera) så är det ju något som ligger och gnager bak i hjärnan hela tiden, jag orkar inte tänka. Vet inte hur jag ska tänka eller agera, vet ingenting. Vill bara komma ur dimman och se klart igen. Men det kan dröja .. tyvärr. 




Sebastian och han tårta :)


Sebastian och Oskar är bra sugna på att börja med tårtan ;)


De glada födelsedagsbarnet :D


Emilia och Oskar busar med Mickis


Och slutligen jag själv och 7-åringen :)!

Ciao ciao !


Kommentarer
Postat av: Tor Nilsson

Skitstor tårta ..........

2009-10-02 @ 12:01:07
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0