jag överlevde !

Hej människor!
Jag överlevde min långa skoldag igår, som började 8.20 och sluta 17.30, idag ser dagen ungefär likadan ut. Att ha så långa dagar måndag och tisdag framöver tror jag att jag kommer att överleva. Men jag tror att det kommer bli tuffare när det börjar mörkna vid tre, för jag är en sån person som kopplar mörker till sova. Så på vintrarna när jag åker hemifrån i mörker och kommer hem i mörker känns det som om jag missat massa sömn och knappt varit pigg under dagen. Men ska inte vara negativ i för tid, då blir allt pannkaka.
Aerobics:en i sej var jätte rolig träning, så det uppskattas verkligen! Det jobbiga var att det var lite svårt, att få in stegen rätt, men jag tycker att det är kul att jobba med hjärnan och kroppen samtidigt. Så när man väl fått in det är det bara satsa stenhårt!
Nu sitter jag på lektion, inköp och varuhantering. Känns som en rätt lätt kurs. Får väl se, när vi kommit en bit på kursen. Nu ska jag återgå så hörs vi senare. Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0