if tomorrow never comes, do you know how much i love you?

Tjena folket!
Idag har skoldagen vart lika mjuk som den alltid känns, gud vad jag älskar mitt program. Efter vår gympa lektion bytte vi om och Alexz och Therese skulle iväg till läkaren, kl var ungefär 11 och vi börjar nästa lektion 12.45 så Natta och jag tänkte "vafan, vi kör på donken". Så gjorde vi också :) sedan kom Alexz och Therese dit och vi alla gick tillsammans tillbaka till skolan. Natta och jag följde med Alexz och Therese till matsalen när de åt lunch. Sen så hamna man här, hehe. Efter den här lektionen slutar vi, då är kl 13.30 ungefär. Då åker jag Alexz och Natta hem till mig och jag ska packa ihop grejor för morgon dagen och åka med hem till Alexz och färga hennes hår och sova kvar hos henne, mysigt! Natta blir kvar med mamma och hälsar på för första gången efter flytten. Skoj skoj. Nu snart börjar lektionen, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0