i wanna tell everybody that you are mine

Hey you !
Har käkat donken till lunch idag, mohaha. Alexz och jag kände oss lite sugna, och hon skulle ändå möta sin kusin och äta lunch, sen hakade Maja och Therese på också. Vi kikade oss omkring lite grann också, fan. Ångestatack på g, vill ha pengar så det bara skriker om det. Jag måste få ett extra jobb någonstans, så är det bara! Blir tokig om jag inte kommer kunna få in någe extra, studiebidraget räcker ingenstans!
Nu snart har jag matte, sen har vi svenska sista lektionen. Fett chill, ska bara titta på film. Romeo and Juliet, vi började titta redan i tisdags, men vi kom inte så långt i filmen så kan inte säga om den är liksom bra eller inte, den verkar lite små knepp, haha.
Blir till att gå upp till centrum och söka praktik på Carinas idag, wish me luck! Sen när jag kommer hem så är det bara att återgå till pluggandet, suck. Ska springa idag också, får nog skippa idol ikväll. Tror nog att jag överlever det .. men man vet ju aldrig. Nej, nu ska jag på lektion, hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0