i swear i saw you laughing

Hejsan :) idag är det då måndag. Idag har det väl inte hänt så mycket antar jag, fått lite läxor, lämnat in lite läxor och sen så vart det ingen aerobics för min del idag, pga jag inte ville vara ensam. Både Natta och Maja var skadade och kände sig inge bra för att kunna köra aerobics idag, men Maja lovade att köra med mig imorgon! :D
Nu ikväll var jag och tittade på fotboll med Mickis och Mickis p, egentligen skulle jag gått dit med amanda. Men hon hade någon auidition i nynäs så hon kom lite senare :) men dock frös mickis så mycket redan vid halvlek så då fick man gå hem. Jag frös en del också, mest om händerna och fötterna, men det var inte så farligt för min del i alla fall. Jaja, matchen stod iaf 2-2 i första halvlek. Får fråga Amanda hur det slutade ;). Juste, kanske ska säga att det var ösmos herrlag B, som spelade mot Krimminellas Rätt i Samhället. Haha, lite spännande faktiskt :).
Nej, nu ska jag se till att jag har allt klart för imorgonbitti, bouna notte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0