Fotografering

Tjena!
Idag är det då torsdag. Jag sov ju hos Alexz inatt och färgade hennes hår igår kväll, tyvärr tog jag inga före och efterbilder men det hade ju inte gjort någon skillnad eftersom jag inte har någon data att lägga in dom på, buhu. Men vi hade i alla fall super mysigt igår, och hon bor jätte fint nu mera, no offence, men din farmor skulle behöva lite room service eller någe ;P hehe.
Just nu sitter jag på lunchrast och har ungefär två timmar innan jag ska ha matte och efter matten är det fotografering, ångest, sedan när det är avklarat så är det bara att återgå till svenska lektionen, sedan är torsdagens skoldag avklarad! Så ikväll ska man väl ta sig en liten tur i slingan, annars vet man ju inte vad dagen bjuder på - Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0