då var helgen förbi

Hejsan, i fredags var jag ledig så jag fick lite extra ledig, tjoho ;). Jag har spenderat min helg med Mickis och Lucas till stor del, inte samtidigt förstås. Såhär såg min helg ut ungefär:

Fredag, väntade jag ut tills Lucas slutat skolan sedan följde jag med och titta på hans match i vh, svinkall ishall säger jag bara! Men de vann med 1-7, så det var en rolig match att se ;)! Efter matchen åkte vi hem till Lucas och sov där.
Lördagmorgon vaknade vi i nästan ett tomt hus och vid kanske 12 tiden tog vi oss från yxlö, jag hem och duschade och gjorde mig i ordning för att åka till haninge med Mickis och Lucas åkte till ösmo för att vara med sina vänner. Jag och Mickis åkte först till vh för att köpa friditskort så vi kan resa på helger och kvällar också, nice bajs. Sedan åkte vi vidare till haninge för att Mickis skulle hämta ett band till sin väska som var trasit som hon fick ny beställd ut av butiken. När vi kom tillbaka till ösmo tog vi det lugnt en stund, när Mickis varit uppe i centrum började vi med middagen, lisa kom också och hjälpte till och såklart åt hon där också, det vart kött och klyftpotatis med beanisesås, mums! Efter middagen kom Bella dit också, och dom tre gjorde i ordning smält choklad och frukt att doppa i chokladen, hur gott som helst! Sedan tittade vi på Forrest Gump som gick på tv, det vart liksom bara en skön innekväll :).
Söndagen, vaknade jag med Lucas bredvid mig igen, han kom på lördagkvällen innan vi gick och la oss. Han skulle egntligen sova hos någon ut av hans polare med det vart inte så. Mig gjorde det inget, sålänge han kommer innan jag somnar :) hehe.
Han och jag hade lite plugg att ta hand om så vi åkte hem till honom och pluggade bägge två, och jag fick hjälpa honom lite, det gick så bra så. Vid fyra tiden följde vi med hem till Malin, hans moster, och åt middag. Det var jätte mysigt och gott, men många var sega. Söndagar är ju så, i guess.
När jag kom hem hade mamma och pappa kommit hem från sjön också :) de var nattvakt tors-fre natt, sedan på fredag morgon åkte de ut till korpen. Så det kändes lite att man inte hade träffat dom, :)
Nu återgår jag till min skoldag, som håller på mellan 8.20 - 17.30 det ska bli intressant och se hur pass pigg jag är ikväll, hehe. Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0