couse i'm so ugly, but thats okey because so are you

Det vart ingen bio idag, han var tydligen tvungen att plugga :/. Jaja, så kan det bli. Så det blir en vanlig hemmakväll idag, inget att plugga på just idag i alla fall, skönt.
Dagen har varit ganska upp och ner, ljuset i min dag var helt klart Therese, seriöst vet jag inte vad jag skulle göra utan henne <3.

Jag är ganska trött på hur allt har blivit. Jag förstår verkligen inte varför. Okej att man vill umgås med andra också, men för det behöver man inte behandla sina andra vänner som luft. Om jag verkligen betyder något fortfarande fattar jag verkligen inte varför jag blir behandlad som luft. Det är det som gör mig så besviken, du får umgås med vilka du vill, men om du vill kalla mig din vän så vill jag gärna inte bli behandlad som luft. Jag är jätte ledsen att det ens har blivit såhär, det kunde ha gått bättre till. Men du ville ju prata med mig, men jag vet inte vad som hände med det och eftersom du inte verkar se mig är det ju ingen idé att säga något själv, kan ju inte prata rätt ut i luften. Men du vet vem du är och du vet vart jag finns att få tag i, om du vill lösa detta på ett bra sätt vill säga. Eller fortsätta på lågstadie nivå, ditt val.
Jag hade inte tänkt att skriva om detta rätt ut i bloggen, men det sårar en när man får läsa hur bra dina dagar har varit, till och med toppen, och så man själv går runt och mår skit och känner sig osynlig.
Det är verkligen pissjobbigt det här, kanske inte för dig som har fått nya fina och mycket roligare vänner, men för mig suger det verkligen ..


- vill inte ha det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0