avslut

Hej!
Gårdagen var underbar, tack Therese! Vi hade jätte mysigt, jag behövde verkligen lite skratt igen, <3!
Jag säger bara "aj aj aj, mitt på knölen mellan skinkorna!" hahahaha!

Dagen idag har varit ganska omtumlande. Jag kom hem kanske vid två tiden. Mickis hade match med damlaget idag, var osäker om jag skulle gå på hennes match eller Lucas hockey match. Men innan jag riktigt bestämt mig skynade jag mig att duscha och göra mig i ordning, sen vart det att jag åkte ner till ishallen. Själv också, var lika bra. Jag behövde träffa honom, jag visste vad som skulle vänta mig när jag väl fick prata med honom, men orkade inte dra ut på allt längre.
När vi väl åkte från ishallen och hamnade i ösmo visste jag inte riktigt hur jag skulle börja. Vi har inte setts och knappt hörts av varandra på några veckor nu. Jag kände att jag var tvungen att prata med honom och han hade känt likadant. Efter ett tag, när vi hade pratat om massa saker om oss fram och tillbaka sa han det vi både väntade på att höra. Jag brast självklart ut i gråt, gör det nu bara jag skriver om det. Han gjorde det också, de klart. Detta har skavt på oss båda. Vi har bara glidit ifrån varandra mer och mer och känslorna har förändrats.
Detta har utan tvekan varit den värsta veckan i mitt liv, och det slutade värre en värst. Men som sagt, jag har känt ett tag nu att detta funkar inte längre och vi var tvungna att göra slut. Vi har haft mycket fina minnen tillsammans, men tyvärr var detta slutet på vårat förhållande. Vi har haft det bra fram tills nu, tills våra känslor inte fungerade längre. Det är jätte synd, har aldrig haft en sån bra kille förut. Han gjorde allt för min skull och jag står honom evigt tacksam. Han kommer alltid vara en bra vän för mig, jag vill inte mista en sån bra människa i mitt liv. Vet inte vad jag ska skriva något mer. Men kände att jag behövde skriva av mig om detta, kommer ändå komma ut förr eller senare.

- Sköt om dig Lucas, du kommer alltid betyda mycket för mig! Och jag kommer att sakna oss, men om ett tag kommer jag bara glädjas åt våra minnen vi haft tillsammans. </3 :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0