antagligen var jag bara ett tidsfördriv

Jag orkar inte skriva om det och orkar inte ens prata om det med mamma. Jag har inte gjort ett skit för att förtjäna det här, och ändå får jag det på mig. Djup besviken, arg, ledsen och bara helt krossad ..  

Sitter i skolan och väntar på studiepasset ska börja så jag kan få komma härifrån någon gång. Ska träffa Lucas idag :) typ första gången på en veckodag sen gymnasiet börja :O. Vi ska se på bio ikväll i nynäs, Flickan som lekte med elden, har typ längtat efter att se den sen jag visste att det skulle komma en fortsättning på Män som hatar kvinnor. Har haft två lektioner idag, efter andra lektionen, gympan, då skulle Therese iväg på möte så då ringde jag mickis och vi sällskapa på lunchen :) och lagom tills hon skulle börja så kom Therese tillbaka, så då gick jag med henne och åt lunch. Nu sitter vi här uppe och väntar på studiepass. Ska följa med Therese upp till centrum också, hon ska gå till stadium om praktik, hon har redan ringt dit så de väntar på henne :) har inte så mycker mer att tillägga just nu, imorgon är det tema-dag. Fett skönt ändå, inga lektioner.
ciao ciao


Kommentarer
Postat av: therese

du och jag babe, i love you and i'll always be by your side! <3<3

2009-09-23 @ 16:47:40
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: ginah

och jag älskar dig för det, massvis ! <333

2009-09-23 @ 17:54:46
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0