aaaaaj

min mage!
Jag har pissont, har haft det sen lunchen :(. Fattar inte, mår inte illa. Gör bara sjukt ont!
Igår var verkligen min värsta dag ever, när jag kom till aerobicsen så var såklart det massa andra tjejor där, ingen annan än jag (såklart) var ombytt. För det var teori igår, KUL! Jag kunde liksom kollat upp det hemma innan jag börja ens packa allt. Faaan. Aja, idag är det iaf vanlig aerobic. Nästa vecka har vi bara på måndagen, sen är det tre veckors praktik och en veckas lov, kommer bli så jäkla grymt skönt!
Funderar lite på att byta, men vet inte till vad i sånt fall. För hon vill att vi ska sätta ihop ett eget program och göra låt analys och sedan hålla som en uppvärming för de andra. NO WAY! Tänkte jag direkt. Så tröttsamt. Allt som jag gillar och går bra för fuckar sig alltid till slut. Nu ska jag återgå till engelskan, hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0