söndag = chilldag

Tjena!
Jag har precis kollat klart på Harry Potter - den flammande bägaren, jag och Mickis satte på den och åt en ben and jerry's tillsammans. Men nu har hon åkt iväg på match och jag ska snart in och duscha, sen ska vi iväg till min farbror i sorunda. På en liten släktmiddag typ. Så det blir väl nice, god mat och så :).
Ja, annars ser dagen ut som vilken söndag som helst, lugn och skön. Tråkigt väder man ska ha hela tiden då. Så trött på det. Hoppas det blir bättre i veckan, i och försej är detta ganska typiskt höst väder. Men det kom bara sådär så man är ju inte riktigt berädd på det. Men men.
Ska röja upp mitt rum och duscha,

 

De härliga vädret och Mickiplutt <3 Ciao ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0