orkar inte ens bry mig längre

Så då tänker jag därför inte skriva om det, måste bara säga att ibland tar man väldigt fel, vissa personer är inte dom de verkar vara.

Just nu sitter jag nyduschad och snackar lite på msn och kikar lite på tv. Det är Simon & Thomas, haha fyfan vilket hus. Troll överallt! Sjukt.
Imorgon är det tisdag, och det är faktiskt min sista praktik vecka, buhu. Kommer sakna det ändå, fast det är ju grymt skönt med en veckas lov :). Förresten, har fått jätte ont i mina hälar ut av allt stå och gå :( har någon mer än jag de problemet? Eller det kanske jag med extremt dåliga skor att gå/stå i plus att jag har grymtkänsliga fötter. Får skaffa en skön sula eller något. Ja, så är det med det. Nu har jag inget mer att tillägga för idag, puss på mina underbara vänner ska jag bara säga, ni är bäst ! <3
I know you love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0