natt inlägg

God kväll :)!
Sitter på mitt rum och har för en stund sen sagt hejdå till Amanda, :) hon kom över ikväll och vi chilla och snacka, asskönt! Dagen idag har varit rent ut sagt pisskall! Jag Mickis och Mickis p åkte till viksängen för att titta på derby matchen i damfotboll, men skoja inte att det var sjukt kallt! Det regna inte så mycket ändå, utan det var den hårda blåsten som gjorde det hur kallt som helst! Vi var där en halvtimme innan matchen började, och vi frös redan den ens börjat, först så tänkte vi kolla klart på första halvlek i alla fall, men vi stod inte ut så vi gick där ifrån efter matchen pågått i en halvtimme, men då hade vi varit ute i detta knasväder i ungefär en timme. Så då gick vi först förbi in i tennis hallen för att värma oss lite, sedan tog vi oss till kvantum för att hanlda lite skoj sedan bar det av hemmåt. Gissa om man halft sprang hem, sen när man väl var hemma sprang jag upp och satte på mig varma, torra och sköna kläder! Sedan har jag och Mickis setat i sköna kläder under ett duntäcke i vardagsrummet och kollat på film och efter maten vart det körslaget med mamma och pappa tills Amanda kom ;). Så dagen i helhet har väl varit bra ändå, satans tråkigt väder bara. Men men, det är ju den årstiden nu och det är alltid skönt att sätta på sig sköna hemma kläder och krypa ner under täcket med något gått att tugga på till en härlig film, inte sant :)?!
Nu är kl söndag, så jag borde väl sova. Ögonen går igen på mig dessutom, haha.

Förrsten, hur gillar ni min nya heather :)?
Bouna notte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0