it's friday i'm in love

Tjaa!

Nu har mitt lov börjat :D fick sluta en timme tidigare idag för att de tyckte jag hade jobbat på bra idag, hihi :) skönt. Fast fasen vad jag kommer att sakna stället! Men de var så nöjda med mig att de sa att jag har plats som en extrajobbare dära :D typ på lov och liknande, eftersom de bara har öppet vardagar! Ska sattsa på jullovet redan hade jag tänkt ;)! Inte nog med det så fick man en liten tack present ut av Svenne och Charina :) de var en pose riesen, trisslott och en haloween blomma ;)! Själv gav jag Charina en merci chokladask, hehe, fiffigt va?! ;) Sen fick Svenne en permesan ost och vildsvinskorv direkt importerat från Italien bara för att jag vet hur mycket han gillar Italienska maträtter och sånt :)! Han verkade jätte nöjd så det passade bra. Dock vet jag inte hur glad Charina vart för sin tack-present, för hon var inte där idag, hon skulle nämligen iväg över helgen. Får väl ta och kika förbi någon dag och se ;).
Puh, skönt med lov nu känner jag! Jag är både glad och ledsen, glad för lov ledsen för att behöva lämna det, sen efter lovet är det ju tillbaka till skolan. Jaja, någongång måste de roliga ha sitt slut.
Just nu sitter jag och smaskar lite på mina riesen och väntar på att mamma, Natta och Broman ska komma hem igen, de är och handlar och jag är ensam hemma just nu. Så vill jättegärna ha sällskap :)! Vill skrapa min trisslott också, fast inte själv ändå, haha ;P.
Ikväll blir det till att titta på idol har jag tänkt mig iaf, :) Amanda skulle höra av dig ikväll också, så man kanske får lite skönt sällskap till det! Det var allt för mig just nu, ska inte säga idag, vet aldrig om jag lyckas hitta någe mer kul att skriva om, idol kanske ;)?! Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0