fridaaaaaaay!

Tjena!
Jag har klarat av två prov denna vecka, känner mig fett duktig! Sammhällsprovet gick inte toppen, men jag skrev i allt, så de är lätt ett G men inköp och varuhanteringen gick kanon :D om jag får endast G på det provet bli jag fan irriterad! Men nu ska jag tänka posetivt :) på tal om posetivt, idag var min sista skoldag på fyra hela veckor people! Fatta, tre veckors skön praktik sedan en veckas efterlängtat lov :)!
Imorse försov sig Mickis förresten så då fick man sällskap till skolan :) hihi. Nu vet jag inte vad jag ska göra, måste hitta på något ikväll, kommer bli galen annars. Vad gör alla i helgen egentligen? Jag känner mig sjukt oplanerad, haha. Aja,

 

over n' out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0