första dagen

Tjena!
Idag var min första dag på praktiken, Charina's Café i ösmo. Woho! Haha, nej men det är jätte mysigt att vara där och jag har fått bra tider och framför allt får jag trevligt folk att arbeta med :) hur skönt som helst. Jag kommer defenetivt trivas bra där i tre veckor :)!
Säger bara, shit vad jobbig aerobicsen var idag! Vi körde styrka i armar och ben, förut har vi kört armar, men nu när det var armar och ben, puh, tugnt alltså. Kommer säkert ha träningsvärk imorgon, fett jobbigt att jobba med. Skönt att det är bara teori imorgon på aerobics imorgon. Skulle vara död annars, haha. Aja, detta är bra för min kropp :) jag kämpa som f*n och tänker fortsätta så ;)! Nej, nu ska jag upp och läsa twilight på engelska! De ni, haha. Nööörd jag har blivit, jaja, något måste man vara lite lost i :) och twilight är jag ganska lost i, så det blir asbra, har liksom inte favorit artist eller något sånt, så det jämnar ut sig, inte sant? Nej nu babblar jag, bouna notte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0