en sådär oregning dag, inte sant?!

Hej, som sagt har det regnat pissmycket idag. Från 12 tiden och sen bara regnat i alla dess slag, hagel, ös, dugg osv. Toppen, vad fan gör man då? Jo man sätter på Harry Potter efter frukosten, sen tog den slut tråkade man framför datan och när jag ruttnat på det räddade amanda mig och jag gick och mötte henne och gick hem till henne och chilla. Skönt. Nu sitter man här igen, nyduschad med turban, otroligt snyggt måste jag säga. Fixar kläder osv för morgondagen, har ju aerobics. Vi ska börja med afropowerdance, så no shoes, hm. Får se hur det går, det verkar vara mycket höft och typ "juck"-rörelser, haha. Jag kommer se urlöjlig ut! Aja, blir nog skoj. Satan, vilket påminde mig om att jag måste komma på ett satans program att visa upp, är dock några veckor kvar, men ska hitta låt och få ihop rörelser också. Orkar inte tänka på det ens. Och dessutom ska vi antäckna från praktiken har inte heller gjort det ... aja. Tar det någon dag.

Nu ska jag fixa klart för imorgon sen väntar boken och sängen, <3 ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0