en dag i taget

Goddag!


Just nu sitter jag i skolan och väntar på att matten ska börja. Vi hade prov första lektionen som egentligen ska sluta kl 11 och då har vi lunch till 12.30 men nu vart jag klar tidigare med provet ungefär vid tio tiden, så fick två och en halvtimme lunch. Inte det roligaste iaf, tiden tar liksom aldrig slut. Så under tiden hittills har jag ätit lunch, suttit vid datan kanske en halvtimme, åkt ner till Mickis och tog en te med henne och Therese. Nu hamna man här igen och det är ungefär en timme och en kvart kvar. Yey.
När jag kommer hem idag blir det till att plugga, precis som igår. Bara att istället för samhälle är det inköp och varuhantering som gäller. Men de är sista kvällen för plugga på fyra veckor, så jag ska inte klaga ;).


- jag försöker ta varje dag i taget, men ibland vill man bara falla ihop och brista ut i gråt, men jag gör det inte för jag tänker vara stark. För mitt eget bästa.


Kommentarer
Postat av: therese

finns alltid babe. du vet var jag finns om du vill prata.

looooveu!<3<3

2009-10-01 @ 11:21:23
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: ginah

tack, det betyder jätte mycket för mig!

love u tooo! <3333

2009-10-01 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0